Romut radalle ∟ Kauppapaikka ∟ paljon maksais | ||||||
Sivuja: 1 | Vastaus | |||||
Kirjoittaja | Aihe: | |||||
jussi Vieras |
jos tekisitte mulle 4k koneen kaikki tehot irti ostaisitte sen ja ne osta weberit pakosarjan ?paljon ottasitte | |||||
Rami Jäsen |
Vieras kirjoitti 17.06.2006 21:08: jos tekisitte mulle 4k koneen kaikki tehot irti ostaisitte sen ja ne osta weberit pakosarjan ?paljon ottasitte Täh?? pikkasen vois selventää. Ainaski mun mielestä. | |||||
jussi Vieras |
nii paljon maksais kun tekisitte 4k koneesta viri koneen ian kaikki tehot ja myisitte mulle | |||||
Rami Jäsen |
Vieras kirjoitti 20.06.2006 11:37: nii paljon maksais kun tekisitte 4k koneesta viri koneen ian kaikki tehot ja myisitte mulle Tarviis tietää et mitä kaikkee sulla on jo? Vai pitääkö kaikki osat hommata? Mikäköhän olis käyttötarkoitus ja paljonko olis teho tavoite? Hintoja on monenlaisia ja ylärajaa ei ole. | |||||
Ripa Vieras |
Vieras kirjoitti 17.06.2006 21:08: jos tekisitte mulle 4k koneen kaikki tehot irti ostaisitte sen ja ne osta weberit pakosarjan ?paljon ottasitte Minä ei ky tiä pal4k veeperi pakoputki ruisku kaikill irrotetiuilla tehoil ostasitte!!! Vittu mitä noille kersoille siellä koulussa opetetaan? Ei ainakaan kirjoittamista!!! Kannattas kysellä oliskohan jollaan myynnissä aapista,koska saattaisit oppia tavaamaan,mitä siinä virittäjän käsikirjassa sanotaan. |