Romut radalle ∟ Tekniikka ∟ tekniikan vaihto | ||||||
Sivuja: 1 | Vastaus | |||||
Kirjoittaja | Aihe: | |||||
corkolla Vieras |
joo eli ois tekniikan vaihto eessä pikku corollaan ja vaihan siihen 2t koneen coupe corollasta.kaikki muut hilppeet on paitsi perä käypikö ke20 oma perä? jos ei niin mistä kävis? | |||||
Että semmosta! Vieras |
Jos kardaani menee laatikkoon niin sitte käy, mutta ei tuu kestään tuolla koneella! DX corollan perä ja kardaani käy. Ainaki mulla! | |||||
corkolla Vieras |
ok. paljoko tuosta koneesta vois saaha tehoja 40mm tuplilla,peltisarjalla ja avarretulla ja lasketulla kannella..? | |||||
Että semmosta Vieras |
Todellisen lukemanhan saa ku käyttää penkissä! Eikä nuilla vielä kannata sielä lähtiä käyttään laita vielä kireä nokka ja jäykemmät venttiilin jouset ja muuta mukavaa! Mulla viri 2T:ssä n.+150hp. Porautettu 1.8 ja korkeapuristeiset männät puristukset reilut 18, mutta puristuksia laskettu väliaikasesti kahella kannentiivisteellä. Tulee jyrkempi (312`)asteinen nokka ja yms.. | |||||
mane Vieras |
ihan kohtuu puristukset | |||||
corkolla Vieras |
joo ei ne ihan nuin korkeet taija olla | |||||
Jani Jäsen Espoo |
Vieras kirjoitti 25.04.2007 15:35: joo ei ne ihan nuin korkeet taija olla Jos se olikin "2TD", 2T-Diesel? KP60 | |||||
corkolla Vieras |
juju oisko kellää ylimäärästä carina ta14 vaihelaatikkoa? ku sehän vissiin passaa tuohon ke20 kardaaniin suoraan..? | |||||
Että semmosta Vieras |
Kyllä ne puristukset saahan 18 korkiapuristeisilla männillä ja on 2T eikä mikään diiseli!! | |||||
Että semmosta Vieras |
Mulla saattaa olla tuo laatikko mutta en oo ihan varma täytyy tarkistaa! | |||||
Jani Jäsen Espoo |
Vieras kirjoitti 29.04.2007 21:27: Kyllä ne puristukset saahan 18 korkiapuristeisilla männillä ja on 2T eikä mikään diiseli!! Toki saadaan ja vielä enemmänkin, mutta jos puristukset (=puristussuhde) on 18:1, ei silloin enää ainakaan pumppubensalla (max 99okt) ajeta. KP60 | |||||
Että semmosta Vieras |
Niinpä ei ajeta ei!Ei tunnu toimivan oikein millään pensalla! | |||||
corkolla Vieras |
kylläpä joo oisko sulla sitä laatikkoa? |