Romut radalle ∟ Tekniikka ∟ GT:n kääntösäde | ||||||
Sivuja: 1 | Vastaus | |||||
Kirjoittaja | Aihe: | |||||
Lauri Vieras |
Mitä teette suurentaaksenne GT corollan kääntösädettä? Vakio kääntösäteellä on nimittäin vaikea driftata, kun auto tahtoo pyörähtää, koska pyörät ei käänny tarpeeksi vastaan. Onko siellä jotkin rajoitus tapit joita voisi siirtää vai pitääkö hommata joku sarja jolla säätö tehdään? | |||||
Rami Jäsen |
Ralliin tarkoitetulla nopeallaohjauksella pyörät kääntyy enemmän. Samalla tietysti ohjaus nopeutuu aika oleellisesti. Osia voi kysellä vaikka toyota racing:ista. | |||||
Lauri Vieras |
Niin no tietenkin, mut sit pitäs ohjaustehostinkin hommata Mutta eikö muulla tavalla sais pyöriä kääntymään vähä enemmän? | |||||
Lauri Vieras |
Mites saako sellaisia raidetankoja joilla pyörät kääntyis enemmän? | |||||
Jani Jäsen Espoo |
Vieras kirjoitti 25.04.2007 18:39: Mites saako sellaisia raidetankoja joilla pyörät kääntyis enemmän? Mikäs ongelma tuollaisessa "nopeassa ohjauksessa" on? Ei siitä niin raskas tule, että tehostinta tarvis. Ja eiköhän driftatessakin ole nopeudesta etua... ja kääntyy ne pyörät enemmän. KP60 | |||||
Lauri Vieras |
Siis joo olishan toi nopea ohjaus tottakai paras ratkaisu... Mutta mistä niitä saa? Minkä hintaisia? Ja onko millainen asennettava? | |||||
Lauri Vieras |
Mites onko siinä Villen GT:ssä nopea ohjaus vai alkuperäinen? Entä onko siinä ohjaustehostinta? Hyvin vaa näyttää menevän isommassakin luisussa | |||||
Ville Vieras |
Vieras kirjoitti 02.05.2007 14:36: Mites onko siinä Villen GT:ssä nopea ohjaus vai alkuperäinen? Entä onko siinä ohjaustehostinta? Hyvin vaa näyttää menevän isommassakin luisussa Mun GT:ssä on orginaali ohjaus ilman tehostajaa | |||||
Lauri Vieras |
Vieras kirjoitti 03.05.2007 07:24: Vieras kirjoitti 02.05.2007 14:36: Mites onko siinä Villen GT:ssä nopea ohjaus vai alkuperäinen? Entä onko siinä ohjaustehostinta? Hyvin vaa näyttää menevän isommassakin luisussa Mun GT:ssä on orginaali ohjaus ilman tehostajaa No onko sulla samaa ongelmaa et pyörät sais kääntyy hieman enemmän? | |||||
Ville Vieras |
Vieras kirjoitti 03.05.2007 17:27: Vieras kirjoitti 03.05.2007 07:24: Vieras kirjoitti 02.05.2007 14:36: Mites onko siinä Villen GT:ssä nopea ohjaus vai alkuperäinen? Entä onko siinä ohjaustehostinta? Hyvin vaa näyttää menevän isommassakin luisussa Mun GT:ssä on orginaali ohjaus ilman tehostajaa No onko sulla samaa ongelmaa et pyörät sais kääntyy hieman enemmän? Ei kait sellaista ohjausta ole jossa renkaat kääntyy aina riittävästi | |||||
Jeppu Vieras |
Vieras kirjoitti 03.05.2007 18:58: Vieras kirjoitti 03.05.2007 17:27: Vieras kirjoitti 03.05.2007 07:24: Vieras kirjoitti 02.05.2007 14:36: Mites onko siinä Villen GT:ssä nopea ohjaus vai alkuperäinen? Entä onko siinä ohjaustehostinta? Hyvin vaa näyttää menevän isommassakin luisussa Mun GT:ssä on orginaali ohjaus ilman tehostajaa No onko sulla samaa ongelmaa et pyörät sais kääntyy hieman enemmän? Ei kait sellaista ohjausta ole jossa renkaat kääntyy aina riittävästi Voisin kyllä väittää että tekee driftaamisesta hiukan hankalampaa jos on tehostaja.. eipä saa ainakaan mitään nopeita vastaheittoja, sekun ei kierähdä tapista tappiin niin vaivatta tehostajalla.. | |||||
PL Vieras |
karpipolalta saa gt:n nopeeta ohjausta hintaan 150-250e vähän ukosta riippuen | |||||
Lauri Vieras |
Holkit... | |||||
Ville Jäsen Tuusula |
Vieras kirjoitti 02.05.2007 14:36: Mites onko siinä Villen GT:ssä nopea ohjaus vai alkuperäinen? Entä onko siinä ohjaustehostinta? Mun GT:ssä on vakio hammastanko ja lyhyet kääntövarretHyvin vaa näyttää menevän isommassakin luisussa | |||||
toyota drifting Vieras |
www.ebay.com sieltä ae86 osia ettimään itse tilasin tuolta lyhyemmät kääntövarret ja ny kääntyy noissa varsissa 2 reikää säädölle lyhimpään kun laittaa nii kääntyy vitusti.. maksoivat jenkeistä veroineen tulleineen 130euroa |