Romut radalle ∟ Yleistä ∟ ronin motors | ||||||
Sivuja: 1 | Vastaus | |||||
Kirjoittaja | Aihe: | |||||
GT Vieras |
Mikäs on ronin motors:in tilanne nykyään, kun ei millään tahdo saada yhteyttä heihin? | |||||
Rami Jäsen |
Taitaa tuoppi huilailla vähä. Vissiin pikku burnis ollu. | |||||
ae92 GT-i Vieras |
siis onko lopettanut kokonaan? vai jatkuuko toiminta vielä? toyota clubilla väitettiin lopettaneen?? | |||||
Rami Jäsen |
Saattaapi olla en tiedä tän hetken tilannetta | |||||
Harri Jäsen |
Kyllä Ronin Motorsin toiminta on loppu kokonaan. | |||||
K.Mäkinen Vieras |
Meinaatko että tuoppi ois välttämättä halunnut nuo kuvat nähtäväksi.. | |||||
Harri Jäsen |
Noi kuvat otin yleiseltä foorumilta mikä on näkyvissä esim. fintoysilla ja paljon muuallakin, et eiköhän puolet suomalaisista ole ne jo nähnyt. Sitä en tiedä kuka kuvat on alunperin ottanut, mutta eipähän tartte spekuloida onko toiminnassa enää vai ei. Voin toki poistaa noi kuvat jos haluat? | |||||
K.Mäkinen Vieras |
Harri kirjoitti 18.09.2007 11:43: Noi kuvat otin yleiseltä foorumilta mikä on näkyvissä esim. fintoysilla ja paljon muuallakin, et eiköhän puolet suomalaisista ole ne jo nähnyt. Sitä en tiedä kuka kuvat on alunperin ottanut, mutta eipähän tartte spekuloida onko toiminnassa enää vai ei. Voin toki poistaa noi kuvat jos haluat? Laita vaikka kuva naamastas näkyviin... | |||||
Harri Jäsen |
Kas noin, linkit poistettu. Mun kuvia on tuolla eri tapahtumien kansioissa ihan riittävästi, et voit sieltä käydä ihastelemassa niitä | |||||
c.s Vieras |
Vieras kirjoitti 18.09.2007 00:55: Meinaatko että tuoppi ois välttämättä halunnut nuo kuvat nähtäväksi.. itsehän se on järjestänyt asiansa että meni konkaan ja tainnut ehkä juoda rahat kurkusta alas no nyt et saa sieltä enään osia gt:hen | |||||
K.Mäkinen Vieras |
Vieras kirjoitti 21.09.2007 17:27: Vieras kirjoitti 18.09.2007 00:55: Meinaatko että tuoppi ois välttämättä halunnut nuo kuvat nähtäväksi.. itsehän se on järjestänyt asiansa että meni konkaan ja tainnut ehkä juoda rahat kurkusta alas no nyt et saa sieltä enään osia gt:hen Mua vituttaa ihmiset jotka on heti hyppimässä toisten "haudalla" jos menee hiukan huonommin. Ja mulle on aikas vähän osia tullut Tuopin kautta GT:seen.. Mutta se siitä asiasta. | |||||
vieras Vieras |
m.käkinen säälittävä jeesustelija |