Romut radalle ∟ Tekniikka ∟ paljos on hevosia vakiona 4-age iso kanava versiossa?? | ||||||
Sivuja: 1 | Vastaus | |||||
Kirjoittaja | Aihe: | |||||
tietämätön Vieras |
| |||||
toni Vieras |
yleisemmin 124hv.mut on niit jotain muitaki versioita esim jenkkien saastemallit. | |||||
Rami Jäsen |
Jos on ilmamäärämittarilla ja katilla niin tehoja vain 115hv. Se on se niin kutsuttu saastemalli. | |||||
tietämätön Vieras |
paljos siitä saa sitten irti huokeimmalla ja helpoimmalla. ja keinot? jos sijoittaa 500-1000e | |||||
Rami Jäsen |
Vieras kirjoitti 09.03.2008 16:57: paljos siitä saa sitten irti huokeimmalla ja helpoimmalla. ja keinot? jos sijoittaa 500-1000e Joku 150hv saa ku laittaa n.ryhmän nokat, n.ryhmän ruiskuboksi, vapaavirtaussuodattimen, bensanpaineensäätimen tai isommat suuttimet, kanteen kevyt porttaus, säädettävät nokkapyörät, peltisarja ja väljempi putkisto. Näiden lisäksi tarvitaan hyvä säätö mieluiten jarrupenkissä. | |||||
touko pouko Vieras |
offtopic mites toi saastemalli ni mitä saastelaitteita siinä ite moottorissa on?(mr2age,-86) et voiko vaa heittää ilmamäärä mittarin nurkkaa ja saa sen 124hp? | |||||
Rami Jäsen |
No ei se nyt ihan tollee mee Saastemellissa eri männät ja eri boksi ainaski | |||||
touko p. Vieras |
wittu! sika säkissä.. mistä sen saastemallin tunnistaa ku ei mun kuulemien mukaan kaikis saastemalleis ilmamäärä mittaria.. | |||||
Rami Jäsen |
Vieras kirjoitti 12.03.2008 18:24: wittu! sika säkissä.. mistä sen saastemallin tunnistaa ku ei mun kuulemien mukaan kaikis saastemalleis ilmamäärä mittaria.. Jaa no oon kans kuullu et on saastemallia map anturilla mut niissä taas pitäis olla egr. Egr on pakokaasunkierrätysjärjestelmä. Siinä lähtee sellaisia metalliputkia pakosarjasta ja menee alipaineohjauskellojen kautta imusarjaan. Sisältää myös nipun alipaineletkuja ja muuta hässäkkää. En ole tälläistä itse nähnyt eli on lähinnä kuulopuheista tehtyjä päätelmiä. Ei mielestäni kovin yleinen suomessa mut jotaan jenkkimalleja on varustettu näillä laitteilla. |