Romut radalle ∟ Tekniikka ∟ 2-tg kone ke70,iin | ||||||
Sivuja: 1 | Vastaus | |||||
Kirjoittaja | Aihe: | |||||
karvinen Vieras |
joo eli nyt on ke70pissä 2-tg kone nii mitähän muutoksia tarvii tehä että saa luvalliseks? ainakin jarruja pitäs parantaa, mutta minkä jarrut kävis suht suoraan? mistä löytyis alustaa edullisesti katu käyttöön? jos jollain on tarjota jonkinlaista osaa nii eiku viestiä tulemaan 0504904293 bugjetti aikas pinehkö | |||||
Rami Jäsen |
Tere Kaikki mitä tarvii muuttaa ni kannattaa kysyy katsastuskonttorilta. Katsastuskonttoreissa ja katsastusmiehissä on sit eroja eli ei kannata heti masentuu jos joku ei sitä salli. Toiselle konttorille vaa. Mä oon muuttanu joskus omasta taka ja etujarrut sekä vaihteiston jos kyseessä alunperin 1,3l dexi. | |||||
Japi85 Vieras |
nissan laurel 2.8 diesel etutolpat, etujarrut, perä ja takapäähän 900 saabin (käsijarru edessä) etujarrulevyt ja stulat niin saat hienosti samalla käsijarrun skulaamaan. näin minä ainakin teen. | |||||
toni Vieras |
ja minä en tojotaan nissanin pommin osia laittaisi! | |||||
karvinen Vieras |
Rami kirjoitti 12.04.2012 18:56: Tere Kaikki mitä tarvii muuttaa ni kannattaa kysyy katsastuskonttorilta. Katsastuskonttoreissa ja katsastusmiehissä on sit eroja eli ei kannata heti masentuu jos joku ei sitä salli. Toiselle konttorille vaa. Mä oon muuttanu joskus omasta taka ja etujarrut sekä vaihteiston jos kyseessä alunperin 1,3l dexi. mitkäs jarrut vaihoit? On 1.3l | |||||
Rami Jäsen |
Laitoin carinan 9"rumpujarrut taakse ja eteen koko etutolpat vm-86 stw ke70. Carina oli ta40 sarjaa. Niillä kelpas. | |||||
karvinen Vieras |
Rami kirjoitti 15.04.2012 20:10: Laitoin carinan 9"rumpujarrut taakse ja eteen koko etutolpat vm-86 stw ke70. Carina oli ta40 sarjaa. Niillä kelpas. käykö kyseisen caarinan jarrut corollan pikku perään? | |||||
Rami Jäsen |
Saa ne siihenkin käymään. |